Tuesday 8 March 2011

Persahabatan Atau Pun Kekasih

Aku masih mencari kedua-dua maksud dari pekataan tersebut.Aku just mahukan kepastian sama ada kedua-duanya penting atau pun ada perkara yang lebih penting berbanding dua perkara ini.Pada satu masa tu,aku cuba mencari kepentingan kedua-dua perkara ini,mengikut persepsi aku sendiri.Aku cuba cari alternatif lain,dengan bertanya pendapat orang ramai,sahabat handai,dan rakan serumah.Tapi jawapan semuanya hampir serupa.Majoriti mengatakan kedua-dua perkara sama penting,tapi aku memerlukan kepastian yang mana perlu di utamakan dan lebih penting.Sebelum ini aku tidak pernah terfikir pun akan keluar persoalan yang begitu sukar seperti ini.Terima kasih kepada pensyarah aku,kerana merrealisasikan soalan cepu emas ini.aku harap aku akan memperoleh jawapan yang paling relevan dan rasional masa depan kelak untuk kepentingan diri aku dan orang lain.

No comments:

Post a Comment